Followers

April 16, 2011

Kisah Benar.(Main Dengan Cikgu)


Aku ni bersekolah dekat KL. Masa tu tahun 2006, tahun aku nak SPM lah. 

So nak dipendekkan cerita, dekat sekolah aku ni ada seorang guru perempuan berbangsa india. Dia ajar geografi dengan English. Nama dia Mrs. Ratnam. Dia ni  boleh dikatakan berkulit agak cerah laa juga. Keturunan Brahma barangkali. Anyway, dia ni biasa la.. bukan macam cikgu cikgu berbangsa india yang lain.. Quite modern laa  kononnya. So, pada suatu hari tu, (Hari Sabtu) aku terpaksa hadir ke sekolah. Biasa laa  Ketua pengakap lah katakan. Aku sampai kira pagi jugak la.. dalam pukul 6.30 pagi.  Semasa aku berjalan
memasuki pintu pagar sekolah aku tu, aku nampak laa kereta cikgu ni dekat  tempat parking. Eh, awal pulak dia ari ni. Cikgu ni pun memang guru penasihat English Club dekat sekolah aku ni.

Nak dipendekkan cerita pulak, secara kebetulan, dia pun baru je berjalan beberapa langkah meninggalkan keretanya itu. Tah, tak pasal pasal pulak dia berpaling pulak memandang aku ni. Bukan pandang biasa pulak tu.. Iss.. Saspen aku. Lepas tu pulak dia lambai kat aku pulak. Aku pun terus le pergi dekat dia. Dia bagi signal suruh ikut dia pergi bilik guru. aku heran laa jugak, kenapa dia tak cakap apa apa. Apa dia ingat aku ni bodoh ke tak reti cakap omputih. aku pun ikut je la. Bila sampai kat bilik guru tu, Dia terus bukak.. gua cakap lu... Bukaaaak... Tapi bukan bukak apa la... Dia bukak peralatan chess yang dia bawak. Rupa rupanya dia ajak aku main chess.. Itu je lah pengalaman aku main dengan cikgu aku... hahahahahahahhhh

p/s: korang jangan pk lucah je...straight to the point la..bersihkan hati korang bila baca nie..hehehe

4 ~tiNdAk BaLaS~:

fyezah hasbullah said...

hamboihh .. HAHAH .. entri nak ganas jer... terkejut aku yg membaca nieh ha .. nway .. nice entri yaw :)

~ariFFin~ said...

heheh...ganas ea...cool ckit...baru bes..hak3...

Zahid Zul said...

kat sekolah pernah terjadi macam ni . punyalah bengang kawan aku , sebab dia ingat nak main seks

Zahid Zul said...

kat sekolah pernah terjadi macam ni . punyalah bengang kawan aku , sebab dia ingat nak main seks

 

Blog Template by YummyLolly.com